Feriestrikk

Det ble tid til litt strikking denne ferien. Men langt fra alt gikk etter planen.
Jeg har drømt om en poncho siden før jeg kunne strikke. Jeg har hatt oppskriften liggende, og på Dyrsku’n og strikkekafe, fant jeg endelig garn jeg kunne bruke. Jeg begynte på den 3 ganger før oppskriften gikk i søpla og garnet nøstet pent opp igjen. Jeg begynte også på ett skjerf til meg selv 4 ganger. Garnet er nydelig, men det fungerte bare ikke……får forsøke på nytt…..etterhvert. Jeg har også strikket ferdig noe som mangler knapper etc.

Men jeg fikk ferdig ett UFO-skjerf som har ligget en stund. Jeg kjøpte garnet når vi var i Edinburgh.


Jeg har strikket ett skjerf på pinne 3 (!!) av Ida og Mitu. Brukte bare av lageret.

Jeg har også fått ferdig Yme. Sjalet Lykketrollet og jeg fant på oppskriften på.
Det trenger blokking og jeg lurer på å hekle en kant på det.

Europris har ett nytt ullgarn som heter Karneval. Det måtte jeg selvsagt teste ut.
Så det ble ett par barnevotter og en baggy lue. Luen kommer det bilde av senere. Den mangler dusk.

Og så fikk jeg ferdig to brikett-trekk til.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg