Dyrsku’n

Selvsagt var vi på Dyrsku’n i år igjen. Mitt 41 år. Været var fint nesten hele tiden. Noen få regndrøpp på lørdag og en skikkelig bøy på søndag er da ingenting. Ellers var det helt perfekt.

Jeg kikka selvsagt på garn.

Ull

Alpakka

Det var mye folk i år også. over 20000 på fredag og 30000 på lørdag. Søndagstalla har jeg ikke sjekka enda.

Det var traktorer der på størrelse med en toroms leilighet.

Og den litt eldre og mindre typen.

Og maskiner som sier *puff*

Sildakongen var på plass med sin tale til folket 3 ganger om dagen. Og denne gangen vant både pappa og jeg i en konkuranse han hadde. Ett galss sild hver.

Følg med her Lykketrollet. Selv om du var der oppe på søndag, er det ikke sikkert du fikk med deg disse.

Kulufting.

Jeg fikk heller ikke lov å ta med denne hjem.  :O(

Det var utstilling i husflidhallen som vanlig også. Mye flott håndtverk å se på.

Og kniv-, klokke- og smykkehandlerne var også på plass og handelen gikk bra tror jeg.

Her er Hägge i gang.

Her er det ei på seks år som viser frem ponnien sin….som også er seks år.

Så det var en flott Dyrsku. Shoppa jeg noe…..hmmm…..det forsvant som vanlig masse penger.
Ett par jakker på salg, litt garn og noe annet ble det vel. Men ikke de store innkjøpa.
 

6 kommentarer
    1. ÅÅÅ så søte kuer.. jeg og vil ha en ku og lufte *sukk*
      Masse annet fint, og masse masse mennesker.. jeg og ville ha med lille baby, men fikk ikke lov gitt..
      Masse fint garn.. alpakka er best, men sau lukter beste.. *nikker*

    2. Det var godt du var på Dyrsku`n og tok bilder, så slapp jeg, he he(det regner nesten alltid, og man må gå i søle!!)
      Håper turen gikk greit i dag, opp til hytta igjen. Du kjørte iallefall i dagslys. Koselig at du kom, iallefall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg