Oppussing

Vi er i gang med å pusse opp stua. Så langt er taket ferdig og veggplater på plass.
Nå holder vi på med malinga av platene. Ikke akkurat spennende jobb, men det blir fint når vi blir ferdige. 
Og vi har også fått tak i noen “nye” møbler som skal inn. Kjøpt til under halve prisen på Finn.no.

Ponchoen min er endelig ferdig. Bortsett fra blokking. Men som sagt er blokkeplassen min opptatt for øyeblikket.
Den er strikket i Hubro, så den er god og varm. Så til dere som gjettet…..det ble ikke lampeskjerm, vott eller lue.

Inne på Uformelt.net, ble jeg tipset om en annen hærlig poncho…….så da er jeg faktisk i gang med den.
Jeg hadde garn til den i lageret, så det var bare å kaste seg over pinnene. Mønster A er unnagjort og etter litt mer maling, skal jeg i gang med B mønsteret.

Vi har en nabo som er litt mer enn middels opptatt av at noen kanskje kjører en kilometer i timen fortere enn lovlig inne på feltet. Det er bra han følger med og passer på at alle følger loven…….å sette opp selvlagde skilt langs veien er selvsagt lov!

 

 

5 kommentarer
    1. Stua blir lekker.. wow dere er flinke.. gleder meg til å se alt ferdig..
      Nydelig poncho.. ser helt ulik min.. så jeg må nok blokke litt hardere ja *nikker hardt*
      Stilig poncho nr 2, nydelige farger.. du blir nok ferdig med den i dag..
      He he godt at noen naboer passer på.. min nabo bare lager egne regler for parkering de..
      som den 2 cm regelen fra kryss osv..

    2. Kjekt med nyopp-pusset stue og nye møbler. 🙂
      Ponchoer er visst i skuddet igjen, kanskje jeg får feste ntrådene på den jeg strikket for *kremt* 6 år siden da, hihi… Fint mønster på den du hadde laget. Og artig at noe trodde det skulle bli en lampeskjerm.

    3. Det er godt å se at andre også pusser opp og får det fint, men må leve litt “rotete”-uten møbler osv… Her har vi da et bad, som ikke har verken vann eller strøm…….gudene vet når det blir ferdig. Kjellerstua er også uten strøm, men jeg har lange kabler som fixer det, pluss mange levende lys.
      Kjekt med ponsjo. Strikket jo en til Snuppa i fjord høst, den må frem igjen, og skal tvinges på. Hun var ikke SÅÅÅÅ begeistra for den (dumma!) 😉
      Vi har en (og flere naboer) som liker å ta en fest, ja sånn midt i uka, hele natta igjennom. Heldigvis kom formannen i borettslaget med ORDENSREGLER i går, og da håper jeg de det gjelder, vil lese dem.
      Så sees vi da, neste onsdag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg