Gjess!

Denne helgen fikk vi skvisa inn en tur i vogna. Været var veldig vekslende.
Sol, regn, mye vind og is. Ja IS!! Det fikk liksom ikke bestemt seg helt.

Månen var fin da.

Frodo fant seg fort leketøy….

Og poserte litt,….

….før han satte etter disse tre. Som forøvrig fant ut at de var tre mot en, og jaga ham opp av vannet igjen.  :O)
Så da lærte han at det er mer gøy å jage ender enn gjess. Men hvor lenge husker han det tro?

Og jeg måtte leke meg litt med kameraet igjen da.

En veldig sliten humle.

Tyttebærblomster.

Blåbærblad.

Jeg har vært skikkelig flink og ryddet i UFO’ene mine. Jammen var det ikke flere enn jeg trodde.
Snodig det der???  Men jeg har klart å strikke ferdig, og sy sammen Nanuk-jakka mi nå. Så da mangler bare heklekantene og noen knapper på den. Ett par andre UFO’er har også fått noen runder strikket, og tre restekluter er ferdige.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg