Blomster og strikk

Jeg synes jeg bare begynner på ting om dagen og får ikke rota meg til å gjøre noe ferdig. 
Og det gjelder det meste. Snakker om surrehue!

Men jeg har fått ferdig noen deilige kluter da. De er strikket i garn fra Søstrene Grene.



Og ett skjerf fikk jeg også rota ferdig til slutt.

Men sånn ellers må jeg ta meg sammen…..igjen!

Jeg må i grunnen gjøre litt mer i hagen også. Men noe blomstrer jo uten min assistanse også.
Rhododendroen kommer med masse knupper.

Eh……..disse blomstrer.

Og ett par av buskene mine kommer med blader. De som ikke rådyrene knafsa innpå i vinter.
Søte dyr, men MÅ de spise i hagen min???

Nyt de siste timene av søndagen….inne eller ute.





5 kommentarer
    1. Deilige farger på de klutene , skulle gjerne ha vært innom sister green for å kjøpe dette garnet og prøve det på akkurat klutstrikking:)

    2. så koselig med bilder fra hagen!
      Jeg har også kjøpt det bomullsgarnet, det skal bli kluter hos meg også…………en gang i sommer……. 🙂

    3. Jeg fant garnet på Søstrene grene sist jeg var der, men hvorfor kjøpte jeg ikke noe??? Hm, kanskje fordi jeg har nok her hjemme??????

    4. Åååå for en fin blogg du har !
      Flotte naturbilder ! Lekre kaker ! Og mange fine strikkeplagg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg