Påske – Strikk

Rett før påske ble jeg ferdig med en jakke jeg strikket for en kollega. 
Jakken er strikket i Fin. Håper nå bare den passer henne som skal ha den. 

Jeg har også strikket ett par fiskeluer, men de mangler øyne og nektet å bli med på bilde.

Ett par kjoler er ferdige. Den nederste i Muskat Soft. Den andre i håndfarget bomull fra USA.


Siden jeg hadde to nøster Noro Kureyon liggende, ble det til ett tåre-skjerf til.

I påskeegget mitt var det ett hespe med deilig Abuelita-garn. Det ble til denne halsen.




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg