Påskeegg

Jeg bare MÅ vise frem påskeegget mitt. Det er fotografert og lagt pent tilbake. Bortsett fra EN sjokolade jeg fikk lov av giver til å spise.  :O)

Jeg fikk masse deilig garn i egget mitt : 


Og deilig godt til meg og Frodo.


Flotte lys.

Søte knapper, nålepute, spenne, veskehåndtak, servietter og vinsjenkere.


Og alt dette digget lå oppi to kurver som er blitt dedikert til garn/strikkeprosjekter.



Nå gleder jeg meg til å kooose meg med innholdet i påska. Og det gjør Frodo også.

STOOOOR TAKK til Lykketrollet for alt sammen. Du er gal!

Riktig god påske!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg