S.S.S.

Heizan!

Nei, jeg har ikke glemt å blogge. Men jeg har hatt en hel uke borte fra alt som heter PC.
Vi har vært på vår årlige tur til Rauland. I år var vi heldigere med været og var ute på ski hver eneste dag. Vel, jeg var ikke ute på lørdag, da hadde jeg den værste migrena jeg har hatt på mange år. Men ellers var det bare kos!
Jeg skal blogge bilder fra turen også, men vil vise hva som er Strikket Siden Sist først.

Siden vi har fått en ny kategori på Buri.no for for tidlig fødte. Satte jeg i gang med å strikke noen småting til dem.

Her noen luer i ull/alpakka :

Det ble også noen luer av typen “lille luring” :

På Ravelry fant jeg oppskriften på denne søte baby-posen. Også for for tidlig fødte.

Jeg var innom LYS og fant ett garn jeg ikke hadde testet (Sandnes Kashmir alpakka).
Det ble til ett par lange pulser til meg selv.

Jeg strikket en lue i samme garnet. Og den har fått pelsdusk.

Jeg har fått ferdig noen flere luer i Alfa og Hubro.

Jeg måtte teste en ny oppskrift på booties, men jeg synes fortsatt at Ruth’s er den beste.

Og så klart det har blitt noen smetteskjerf!

Og til slutt en barnelue i Viking sportragg.

Jeg har fått i oppdrag å strikke en barnejakke i Fin også og er i gang med den.
Har også vært flink å dtrikket noe på en ufo. Men du får dukke opp i bloggen senere.

Ha en strikkefin-søndag! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg