VM-helg hjemme

Denne helgen fulgte vi VM fra sofakroken. Ikke helt det samme som å være i Kollen, men det fungerer det også.
Vi måtte begge jobbe litt i helgen også. Men har fått med oss det meste. Nesten synd at vi stort sett har vært inne i helgen, været har vært nydelig.

I dag forbereder jeg litt til turen vi skal på. Har så langt fått stekt opp litt karbonader og rundstykke-deigen hever seg.
Får håpe de blir bra!

Jeg har ikke tatt noen bilder denne helgen av annet enn det jeg har fått strikket. Så her kommer det.

Nok en A&C lue i Freestyle.

To smetteskjerf i Bris.

En “lille luring”-lue i Sublime.

Så kom Lykketrollet med den smarte ideen at vi burde ha litt tøy for prematur-barn i butikken vår (Buri.no).
Så da ble det en “lille luring” lue til i Sublime, men mindre enn den første.

Og selv de aller minste trenger ett lite skjerf. Også i Sublime.

Jeg holder på med litt flere luer til småtassene. Men det får komme i neste blogginnlegg.

Ha en strålende VM-søndag! Husk å ikke strikke noe med vanskelig mønster under 5-mila!

 

3 kommentarer
    1. Heisann. Jeg ble ferdig med min genser under 5-mila, så både jeg og Northug tok gull i dag, he he
      Koselig med sånna småtterier til premature. Det var begge mine unger, og ALT var digert!!
      Vi sees på onsdag, da!

    2. Go Norge.. heia. vi er best..
      Du er en racer på pinnene.. imponert… herlige lilleluring luer..
      har hatt en liten pause her jeg, men skal mekke noen flere ja..
      Her går det i prematur jakke. som IKKe er lurt å strikke under vm .. ble myye rygging..
      jammen godt ikke Therese eller Petter rygget like mye.. da hadde de kommet sist..
      Men jeg er nok syk. koser meg nemlig med pinner tannpirkertykkelse .og garn i sytråd..
      Ha en herlig helg.. og husk å pakke NOK strikketøy.. tenk i værste scenario så blir det en uke INNE på hytten, og da er det lett å gå tom for strikketøy… ‘iiiiiiiiiiik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg