VM-helg – Fredag

Denne helgen var jeg med min kjære og hans firma til Oslo for å se noen øvelser i VM.

Fredag dro vi, 57 lystige personer, innover. I bussen ventet det 1,5 liter øl pr. pers. Masse brus og baguetter.
Og vi var jammen blitt sponset med litt kjekke ting også. Som en sammenleggbar krakk, sitteunderlag, buff, kubjelle, varmepute og termos. Så vi var virkelig godt forberedte.

Vi var så heldige å få rom på Grand Hotel. Midt i byen!
Vi hadde ikke det største rommet, men det var akkurat det vi trang.
En god seng og ett flott bad. 


Jeg fant Oleana. Mye lekkert her så klart.

Strikkedilla hadde ikke akkurat noe nytt og spennende. Så her ble det heller ingen handel.

Jeg var også innom Husfliden, og det mest spennende der var Puno i ett stort antall farger.
Men siden jeg ikke har noen Puno-prosjekter på gang, ble det ikke garn på meg i det hele tatt!!!!

På Karl Johan var det en masse digre snø- og isskulpturer. 
Bl.a. disse herrene i hatt.

Og selvsagt var det boder og telter hvor man kunne få kjøpt bortimot alt. :O)

Her er det de deler ut premiene. Fikk i allefall sett senen nå….som ikke det var noe skjedde der.

Reportere og kamerateam var det også ett veldig stort antall av rundt i byen.

Denne kvelden kosa vi oss med nyyyydelig mat på T.G.I.F.
Men p.g.a. stor pågang, hadde vi bordet i bare 1t 15 min. Så det var bare å spise fort!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg