Lykketrollets bursdagsgave til meg

Jeg fikk vite at Lykketrollet skulle hekle ett teppe til far….ja, han kalles bare det…..  :O)
Enda han mener at det bare er gamle folk som bruker det, selv er han “bare” 89.

Men teppet, det var til meg. Og gjett om jeg ble overrasket og glad når jeg fikk det på bursdagen min.
Som tilfeldigvis også var første dag på linedance-kurset.
Her er teppet i kose-kroken min.

Jeg fikk også en veldig kjekk bag til å ha skoene mine i.

Og deilig digg.

Så jeg må ha vært snill det siste året???

Tuuuusen takk Lykketrollet!!!!! Du er helsprø, men det vt vi jo allerede.  *ler*

2 kommentarer
    1. Hmm sprø og sprø.. vi er evt to av det slaget.. hehe..
      Ja Far heter bare Far.. *nikker* og pledd er KUN for gamle mennesker.. 89 er da ingen alder..
      snille piker fortjener gaver.. som varmer.. godt gaven falt i smak.. *nikker glad* og danser litt zumbalinedancer*

    2. Eh… dette er “litt” flaut… Men gratulerer med vel overstått!!! 🙂 Uff, jeg såg jo på denne sida for et par uker siden, men klarte likevel ikke å koble…
      Nydelig teppe forresten!! Veldig flott gave! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg