2011

Da var vi i gang med 2011. Det blir spennende å se hva dette året har å komme med.

Nyttårsaften var sambo’n, Frodo og jeg hos mamma og pappa. Vi hadde en koselig kveld med masse godt å spise. Frodo var ikke redd raketter i det hele tatt. Han kikka litt på noen i vinduet og la seg til å sove.


Jeg har ikke sett noe til det som var på tallerknen her……


Smiiiiiiiiil!

1.1.11 var en hard dag for Frodo. Han var utslitt og sov en masse.


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!


Ta bort det kameraet….jeg er trøtt!

I dag har jeg kastet ut nesten alt av julepynt her. Det eneste som gjenstår er noen duker som skal byttes ut.
Jula er veldig over nå synes jeg.


Neste år tror jeg jeg vil pynte litt tidligere. Det er koseligere med julepynt tidlig i desember enn tidlig i januar.

Strikkeoppdatering:

Jeg skal jo strikke av lageret, og jeg har så langt vært veldig flink.


Lue i Freestyle. Begynner å bli litt lei dem nå merker jeg.


En klut til i Helårsgarn.


Sorte votter i Nanuk.


Pannebåndet har endelig fått knapp.


Grønne votter i Nanuk.


Hvite votter i Nanuk.


Lilla votter i Nanuk.


Tøfler.

Jeg har også strikka to par babyvotter. Disse skulle toves.
Det ene paret tovet nesten ikke i det hele tatt. Det andre alt for mye og de ble ikke like store.
Og for de som måtte lure på det…..Bris tover….VELDIG!

Ha ett spennende nytt år da dere!!!!

2 kommentarer
    1. Heisann
      Godt nyttår til deg!
      Lenge siden jeg har sett noe til deg nå. Snart er det foressten strikkecafe igjen. den 12 starter vi opp igjen, og jeg håper dere kommer!

    2. Tror Frodo må ta Ronja ett kurs i rakettavslappning ja.. *nikker hardt*
      wow for ett racertempo, masse votter og lekre.. og digger luen..
      trodde en liten stund at du hadde strikket rosa bh *flau* men fant ut
      at det var hårbånd..
      Ha en fortsatt herlig uke.. og yes. snart er det strikkekafe igjen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg