Kalendere 1

Jeg er så heldig å ha to kalendere å koooose meg med hver morgen.
En fra Lykketrollet og en fra min kalendervenn på HB Annkira.

Så hva fikk jeg i pakkene mine i dag da tro?


(Var ivrig og begynte å pakke opp før jeg tok bilde, FY meg!)

Inni disse pakkene var det :


En deilig julegris og flettepinner! Og jeg som har klart å rote bort nesten alle flettepinnene mine.
Tuuuusen takk Lykketrollet!


Deilige bade-kuler! De lukter kjempegodt!
Tuusen takk til Annkira!

Beklager skikkelig dårlige bilder her, men blits fungerte heller dårlig og det gjorde det uten også.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg