Rydde-helg

Denne helgen har vi vært hjemme. Vi har ryddet litt i hus og hage, og hatt en liten besøks-runde.

Lørdag var Lykketrollet og jeg med på Zumba Convention i Porsgrunn. 2,5 timer med Zumba i strekk med bare 10 min pause. Det var skikkelig gøy!!! Alle instruktørene, med ett sørgelig unntak, var bra.
Man kan trygt si at jeg var støl etterpå. :O) Men blir det noe en gang til, skal jeg SELVSAGT være med!

Jeg har begynt å rydde opp etter ferien. Og fått ferdig dette :

Dette var en bestilling som går i posten i morgen.




Fikk ferdig disse også. Så nå har jeg ikke noen ferie-rester liggende.
Deilig med sånne rydde-dager.

Jeg har blitt tante igjen også. I dag var vi innom og hilste på lille Lilly for første gang.

En tur innom bestemor ble det også. Hun fikk masse deilige blåbær og tyttebær vi hadde plukket i ferien.

Ha en flott søndagskveld!

1 kommentar
    1. Eh støl.. vel.. greit å underdrive.. men JAAA blir med neste gang også..
      Herlige booties.. må muligens teste ut noen av de jeg og.. engang..
      Herlig tantungen.. gratulere, og nydelig navn.. *sukk*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg