Ferie – Strikk

Nå skal jeg de nærmeste dagene blogge litt fra ferien. Det kommer litt hulter-til-bulter her, men bær over med meg.
Tenkte jeg skulle begynne med å blogge hva jeg har fått strikket.

Jeg fikk helt dilla på booties, og fikk brukt en del restegarn på det.

Denne fikk ikke noen bror sånn med en gang. Jeg manglet selvsagt garn!
Litt overvurdering av hvor mye det var igjen av en rest. :O)

Men noen ble da også ferdige : 






Tre par til kom jeg i gang med, men rakk ikke å bli helt ferdig.

Jeg fikk endelig ferdig den røde Arne & Carlos-genseren min også.
Gjett om det var deilig!

Jeg forsøkte meg på en ny sjal-oppskrift. Skikkelig kul, men litt langdryg på slutten med 5-600 masker…
Dette må selvsagt vaskes og blokkes.

Jeg fant litt garn på Dølemo-markedet i Åmli. Dette ble til en genser.

Den skal bare få på noen søte knapper.

Ett par baby-votter ble ferdige.

Ett par små kjoler så dagens lys også.

Jeg fikk også begynt på litt ymse i ferien som ikke ble ferdig. Så det ramler inn i bloggen her etterhvert.
Etter all ferie-bloggingen.  :O)

1 kommentar
    1. Heisann. takk for alle de tusen kommentarene i bloggen min, hi hi….
      Jammen mye du hadde strikket i ferien, da! Og det var koselig å se dere igjen på strikkecafeen sist uke. Lykketrollet var innom butikken i dag, og fikk kaffe. Nå må du også ta deg en tur snart…….
      Så flott marked dere var på. Noe for enhver smak.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg