Hjørne-helgen

I helgen fikk jeg se Isocampen for første gang. Dette blir bra!
Jeg må revurdere noen møbler og løsninger, men deilig blir det uansett.

Det er ikke så veldig flott inne enda, men gubbis jobber hardt med saken.

Her er kjøkkenet.

Stua

Og stua ut mot gangen.

Og ute ser det sånn ut.

Og etter en liten hvil, begynte vi på hjørnet. Vi måtte sage litt av på det for å ikke ligge for nære den nye naboen.

Frodo og jeg var ute på tur denne helgen også. Og han badet sammen med pappa.  :O)
Tok ikke så mange bilder denne gangen, men noen må man jo ha!

Jeg har advart mot lyng og sopp.  :O)

Siden maten var så bra på fergeleiet, tok vi like godt en tur dit på lørdag igjen.

Jeg har fått strikket ferdig en kjole til.

Og ett par booties.

Jeg har også begynt på en 3-4 ting til, men ikke fått ferdig.
En av tingene begynte jeg på opptil flere ganger. Kjekt å lese gjennom oppskriften først kanskje?

1 kommentar
    1. he he…det hjelper å lese gjennom oppskriften, sånn underveis iallefall!!! jeg kunne vel sjekket bedre jeg også, på ponsjoen jeg har strikket……men den ble ferdig til slutt.
      Jøss, det er jo en hytte dere får nå. her skal det innredning til, ser jeg. Det blir spennende! Jeg skal selge endel møbler (gamle, lutede og i tre) så er du intrs må du si ifra, så kan du jo se på de feks.
      Og snart blir det ny garnbutikk hos oss. jeg skal endelig få det som jeg vil, jippiiii!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg