Smekke-dilla

Her hjemme er det noe kaotisk om dagen. Siden vi pusser opp badet, og samler opp møbler og annet vi trenger til Isocampen. Det ligger ting overalt. På gjesterommet, i stua, i garasjen etc. Men sånn blir det jo alltid.

Badet er ikke akkurat lekkert nå heller, men jeg vet det blir flott når det er ferdig!
Litt minimalistisk nå kanskje?

Som overskriften sier, har jeg fått dilla på å strikke smekker om dagen. Jeg kjøpte nemlig noe bomullsgarn jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke til. Resultatet er smekker. Ett par-tre til og garnet er brukt opp.

Jeg må vel si at jeg begynner å bli en smule lei nå.  :O) Men jeg SKAL bruke opp garnet!

Jeg har strikke ett par kluter også.

En resteklut til meg selv. Ikke så flott, men den fungerer.

Og ett par til……

Lad opp til en ny, flott uke!

1 kommentar
    1. heisann
      Oppussing av bad er både godt og vondt. Det er etter man er ferdig det er best, ikke sant?
      Håper du er i bedre form nå, for sånnt kan ta tid. Jeg var så mye syk i fjord, etter influensaen jeg hadde sist høst, uffameg! I år er det visst kiloene jeg skal sloss med, he he 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg