Før-påske-tur

Vi har denne uken hatt vår årlige tur til Rauland.
Vi har vel aldri hatt dårligere vær!!! Håper virkelig det blir bedre neste år.
Vi hadde snø, mer snø, tåke og regn. Skal nevnes at vi hadde noen få timer med sol på mandag da.
Men vi kosa oss uansett da. Med TV, lesing, god mat, strikking etc.

Her turen sett fra Frodo sin side:

Det ble mye tv-titting. Veldig bra at det var mye sport!
Det er i det minste godt en kan se på fine spor og folk som går på ski, når man ikke kan gjøre det selv.

Har været blitt noe bedre nå tro?

Kan ikke skjønne at de andre ikke bare digger all denne nysnøen!!!!

Selv om man noen ganger drukner i den.

Men vi hadde noen timer med sol en dag da.

Jeg skal se om jeg legger ut noen bilder av oss andre som var på tur en annen dag.  :O)

Jeg dro opp med 1 ufo og kom hjem med 4. Slettes ikke dårlig vel?  *lol*
Jeg har en genser, en babykjole (klarte ikke å få med meg hele oppskriften!!), en halv Bella-vott og ett Bella-skjerf jeg skulle gjordt ferdig. Nåja, det er ikke så lenge til påske.

Men jeg strikket da noe ferdig også.

En ku-klut-klan-klut.

Pike med blomster-klut.

Påske-klut.

Grønn-klut.

Var vist i klut-modus eller noe.

Så strikket jeg ett sett. Hals og lue. Ribbestrikka luer ser i grunnen teite ut når de ikke er på ett hode…

Og en lue i mange farger.

Rett før vi dro oppover, fikk jeg ferdig denne også.

Og når jeg kom hjem i ettermiddag, fikk jeg jammen ett skikkelig flott påskeegg også!
Se bare her :

Jeg pakket opp pakken og fant en utrolig stilig bag. Veldig nyttig til ymse strikke-prosjekter.
Og de har jeg jo noen av.  *kremt*

Inne i bagen var det masse påske-digg!! Garn, søtt digg, salt digg, stilige knapper, flott klut og en pakke til!!!

Og inne i pakken var det mer koooosegarn og en skikkelig søt elg.
Den skal bli maskot i den nye stua vår….når vi får den. Så inntil da, får han bo her hjemme.

En kjempetakk til Lykketrollet for denne sjokk-flotte gaven! Jeg er i gang med å finne passende prosjekter til garnet.

God helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg