Bursdag!

Til alle som har sendt meg melding i dag. Tusen takk! Det er så koselig så.

Jeg fikk fin pakke av min kjære i dag også. Han og Frodo hadde gått sammen om å kjøpe flotte, langstilka roser til meg.

Og så fikk jeg langhelg i Skottland! Jeg har drømt om å reise dit i evigheter. Må bare fikse en fridag eller to fra jobben.  :O)

Og så fikk jeg koselig besøk av Lykketrollet i dag. Og hun hadde med skikkelig flotte gaver hun også.

Søte engler, veskehåndtak og koselig hjemmelaget kort. Som datteren hennes har laget til meg.
Er det ikke stilig?

Hespetre og garnvinne. Slutt på å sitte med garnet rundt knærne og bli sliten i armene!
Nå gleder jeg mer til å nøste opp garn.

Og masse deilig garn. Har lyst til å hive meg over det med en gang. Men nå må jeg vente litt med nye prosjekter.
Har en masse jeg skal ha ferdig først.

MANGE TUSEN TAKK FOR ALLDELES FLOTTE GAVER ALLE SAMMEN!!!!!

2 kommentarer
    1. Hei:) Vet du hvor man får tak i de ringene(vekehåndtak)? Vet du hva diameteren på de er? Jeg leter og leter, men finner ikke noe egnet:(
      Mvh Mari B. B.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg