Ny helg i vogna

Vi tok likegodt en nye helg i vogna. Det var veldig kjølig, men veldig fint.
Fredag og lørdag var det kaldt. Helt nede i -22oC. Men lørdag var det helt nydelig vær da!

Frodo digger selvsagt vintercamping!

Bjørka er helt nydelig om vinteren også. Ikke bare om våren.

Jeg har strikket videre på teppet, en kjole og begynt på ett sjal.
Lykketrollet og jeg kjøpte det samme sjalgarnet på siste strikkekafe og har nå satt i gang med å lage vårt eget sjal.
Ett Lykketrollet & Rubia-design. Jeg skal vise dere etterhvert.

Jeg strikker også på ett sett som skal bli gave. Så langt har jeg lue, skjerf og votter.
Jeg må bare finne en bra oppstrift på sokker eller booties. Jeg strikker det i Babysilk.

Vi har vært trøtte hele gjengen i helga. Og med sporten så seint, blir det ikke enkelt.

“Skakke Bøkko gå snart da??”

Vi dro tidlig hjem i dag forde gubbis ikke er i form. Men jeg håper jeg slipper unna smitte.
*krysser fingrene*

1 kommentar
    1. GRATTIS med dagen i dag, Frøken!!! Hipp hurra!
      Var det sååå kaldt på fjellet i helga? Jeg har vært varm i hele helga, for her i heimen feiret vi en 12 åring, som dagen før hadde omg.syken……og jeg var livredd for å bli smitta…gulp! Håper gubben din er i form igjen.
      I kveld vil jeg bare slappe av, men du skal vel feire? Jeg har litt kake igjen, så da så….;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg