Kulde

Jammen er det kaldt om dagen! Men dess mer tid til inne-ting……som strikking.
Ja, eller husarbeid da. Så langt denne helgen har det blitt litt av begge deler.
Og en god del vedbæring. Heldigvis ikke så langt.  :O)

Jeg hadde bestemt meg for å få minst to ting ferdig denne helgen. Men så måtte jeg brått strikke ett par sokker.
Hmmm…. kan jo si at dette er to ting som er ferdig da. To sokker, eller??

Jeg må også få vise dere minisjalet/skjerfet (Multnomah) mitt når det er ferdig blokket.

Da fikk jeg jammen Multnomah nr. 2 ferdig også. Den skal blokkes så snart blokke-senga mi er ledig. :O)

Dette skjerfet burde vel vært litt lenger, men det var ikke mer garn igjen. Så da så.
Man får fint knyttet det rundt halsen. No problemo. Og det skal også blokkes etterhvert.

Da var baby-kjolen i Tinde ferdig. Det ble hvite perlemorsknapper på den.

Foran

Bak

Ha en flott helg!!!!

2 kommentarer
    1. Imponert over tempo ditt.. kule sokker og helt HÆRLIG minesjal.. MÅ strikke ett slikt jeg og, må
      bare bli ferdig med noen av de ørti prosjektene jeg holder på med.. fått ferdig ett par pjona pulsvanter, og en vott så langt, også rekt opp halsen.. og begynt på nytt..
      Burde strikket ett par sokker, og har lyst til å begynne på Multnomah, hører nøstene HYLER på meg fra kroken, MEN… nei, må være standhaftig, må være standhaftig , må, eh bør være standhaftig.. hmm standhaftig, hva betyr det?
      Ha en fortsatt herlig lørdag i kulden, her er det 18.6 KALDE grader ute nå, og det synker fort.

    2. For et nydelig sjal!!! Til å knytte rundt halsen, sa du!!!
      På myrene var det -24 kalde i går. heldigvis ble jeg kjørt til jobb da. I dag er det mye mildere, så jeg håper tempen holder seg en stund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg