Snart nyttår!

Jammen er det ikke snart 2010 dere! Det store garnslankeåret.
Jeg har allerede så smått begynt da. Selv om jeg fikk inn 2 bæreposer med garn i julegaver. 

Jeg har strikket denne toppen av garn fra garnlageret mitt.
Lilla er en vanskelig farge å få skikkelig til på bilde. Derfor legger jeg inn to bilder av denne.
Det første er før blokking og den andre under blokking.

Ja, og så er Levina-sjalet endelig blokket også.

Det ble større enn jeg hadde trodd!

Hvis jeg ikke får somlet meg til å blogge mer før nyttår….godt nytt år da dere!!!!

1 kommentar
    1. Godt nyttår kjære Rubia og kos deg masse oppi vogna.
      Nydelig topp du har strikket og en herlig farge:0)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg