Førjulspakker

For litt siden var jeg så heldig å vinne en flott bok på bloggen til Sylvia.
Her er det masse flotte oppskrifter, som jeg gleder meg til å teste ut.

Sylvia hadde pakket den inn så flott at jeg må vise dere det også!

Og jeg som aldri vinner noe! Dette var skikkelig artig! Mange takk Sylvia!

Ups…. her er bilde av boken også.

Her om dagen dumpet det ned en HemmeligVenn-pakke fra Telemarks-gruppen på Boden i postkassen.

Den var det en masse godt i for både tenner og pinner, som det sto i det koselige brevet som fulgte med.
Mange takk til min HV for denne flotte pakken!

Jeg har vært flink og brukt opp litt rester i det siste også.

Enda ett lite smetteskjerf.

5 kommentarer
    1. Grattis med bok, den så skikkelig spennende ut.. Mye herlig kos i HV pakken også. spennende å se hva som kommer ut av det..
      Og det skjerfet er bare så digg.. imponert over hvor flink du er til å bruke rester..
      PS en liten restepose her igjen…

    2. Det var så gøy at nettopp DU vant den boken, Rubia. Håper du har funnet mye kos inni der som du kan lage.
      Jenta si som er flink med å bruke rester, da!!!! Må bli flink jeg også nå….uff! Kjøper bare nytt, jeg.

    3. Tusen takk for HVgaven i VesTel-gruppa!
      Ja jeg tror iallefall at pakken er fra deg 😉
      Elsker alpakkagarn, og spesielt det tynne. Knappene var også søte – kanskje blir det et hyggelig prosjekt til mitt foreløpig ufødte barnebarn (termin 14.01.10) i Finnmark 😉
      God jul til deg fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg