Campingnytt

Denne helgen var vi en tur i vogna.
Der oppe var det noen cm med snø og noen garder på minussiden.

Så denne parkeringsplassen var ikke akkurat full.

Det var ikke akkurat så mange der oppe i det store og hele. Det var folk i en 4-5 vogner. That`s it.
Men det er akkurat sånn jeg liker det. Stille og rolig!

Torsdag ble jeg ferdig med FiskUlf og fikk sendt ham og FiskOline til sitt nye hjem på fredag.

Frodo elsker snøen og elsker tur. Så så snart det ble lys på lørdag, måtte vi ut på tur.

Inne i skogen var det ikke så mye snø da.
Men det far fortsatt blåbær og tyttebær der. Nå ferdig frosne.

Småvanna var også rimelig frosne.

Litt lek med pinner må til når man er på tur. Og akkurat denne pinnen ville han ikke dele med seg.

Er det ikke vakkert der oppe?

Lørdag var det også marked ved den lokale butikken. Jeg viste ikke det fantes så mange mennesker der oppe engang jeg! Det var vel noe sånt som 5 boder der.  :O) Og det ble ingen handel på meg i det hele tatt.

Vi hadde til og med litt sol i helgen! Og det var deilig etter uker med regn.
Nå vil jeg ha litt snø her nede også. Det er så utrolig mye koseligere nå ved juletider.

Gutta så litt på TV i helgen.

Men det var ikke all sport som minsten synes var like artig.

Hva fikk så jeg rota med i helgen da?

Jeg fikk strikket en lue i Nanuk for Lykketrollet. En litt småbaggy en.

Ett smetteskjerf fikk en heklet pyntekant.

Jeg ble ferdig med HC-blekksprut-skjerfet mitt. Det er en type smetteskjerf for voksne.

Og til sist fikk jeg ferdig ett restegarn-smetteskjerf. Det er strikket i merino extra fine.
Jeg er i gang med ett til av dem i andre farger.

Og jeg har begynt på en hals/hette-sak i Miski. Men de får komme i bloggen når de er ferdige.

Ha en flott kveld da dere!!

PS. Tusen takk til Sylvia! Jeg vant en flott bok i en konkuranse i bloggen hennes!!!!

8 kommentarer
    1. Snø.. *gråter* jeg og vil ha snø.. sukk..
      Herlige bilder.. og skjønner godt småen jeg, ikke all sport jeg liker heller, dvs er vel heller lite sport jeg liker, men så de koste seg masse da..
      wow stort marked, 5 hele boder.. wow..
      LUA ble dritkul.. tusen tusen takk.. håper modern også synes det samme..
      Du er virkelig produktiv om dagen,og digger HC skjerfet da.. hehe.. om enn ikke fargen… *flau*
      Grattis med gevinsten.. vel fortjent..

    2. Gratulerer med boka, Sonja! Jeg ble så glad når det ble deg!!! Boka er kjempefin, du kan bare glede deg. Og hente den i butikken……? Er det ok?
      Så nydelige naturbilder du har tatt. Best likte jeg det med siv og sne. Fikk lyst til å male litt, da jeg så det, ja!!! Vi sees!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg