Nok en hærlig StrikkeSkravleKoseKveld

I går kveld samlet vi troppene til en ny kveld med strikking, skravling, noe godt å bite i og drikke.
OK, høres ut som en fyllefest nå kanskje? Men vi holder oss til kaffe, kakao og Cola Zero.

Med i går var FiskOline. En bestilling som Lykketrollet var så snill å hjelpe meg med.

fiskoline

Jeg holder på med broren, FiskUlf. Men han er ikke helt ferdig enda.
FiskOline er storesøster. Tuuuuusen takk for hjelpen Lykketrollet!!!

Jeg fikk en flott pakke av Itzma i går også.
En trøstepakke.

pakkesang

Her er det masse snadder. Og Sublime er ett nyyyyydelig garn!
Kjempetakk!

Hun hadde også med deilig sjokolade, kokosmakroner og kakemenn til oss.
Og kakemannen måtte jeg bare ta bilde av. det er den fineste jeg har sett.

kakemann

Er han ikke stilig?

Tusen takk for en hærlig kveld dere!!!!

4 kommentarer
    1. Å takk for en skikklig kosekveld.. Er jo bare
      så herlig å få lov å være med dere skjønninger..
      Snille jenter fortjener helige pakker..
      GOdt Oline ikke lagde bråk.. håper den nye eieren også liker henne..
      Å kakemannen ja, tatt bilde jeg også, så nydelig..
      gleder meg til å “kille” han..

    2. Kosa meg dønn i går jeg også og jeg må ha slappet veldig godt av, for da jeg kom hjem var jeg totalt utslitt hihi. Er så godt å komme seg litt ut og særlig til deg Rubia, for du har det alltid så koselig. Kjempe kakemannklem:0)

    3. Den kakemannen var kjempefin, og nesten synd å spise opp.
      Artige luer du og lene strikker på for tiden. Har jo sett de her inne før.
      Mulig dere dukker opp i butikken i dag, selv om jeg ikke hadde det dere trengte? (synd da)
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg