Luer

Jeg fant ut at det var på tide med en liten strikke-oppsummering. Og så da at jeg bare har fått ferdig….luer…

Aller først må jeg få vise frem den flotte lua jeg fikk av Lykketrollet på julemessa.
Det var en trøste/bli glad lue, siden jeg måtte avlive Chico.

nisselue

Så til de jeg har fått ferdig selv.

babyluestrip
Barnelue i Palette.

rodorange
blahvit
Disse to strikket jeg på messa. Den nederste er strikket i Frøya. Ett nydelig garn!

blagronn
Denne er også strikket i Frøya.

Vel, det var alt for denne gang! Ha en flott helg!

2 kommentarer
    1. Mange flotte luer du har strikket.
      Den øverste luen fikk jeg i kalenderen mi for 3 dager siden.
      Og de 2 siste dagene har jeg og fått garn til denne luen.
      Har planer om å prøve meg på den på ny året en gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg