Hobby/roterom oppussing

Denne historien begynner på en torsdag etter jobb.
Jeg hadde fått den lure ideen i hodet mitt at jeg skulle pusse opp litt på hobby/rote-rommet vårt.
Maling hadde jeg fra vi pussa opp i gangen, så da var det bare å sette i gang da.
Vel, først måtte rommet tømmes…..

1for

Og når rommet er fullt av garn, kosedyr, klær, ting som skal opp i vogna etc. er det litt av en jobb!

1under

1under2

1under3

Etterhvert kom mesteparten over på rommet jentungen har når hun er hos oss.

1flyttet

Som dere ser….det komplette kaos! Jeg gelder meg absolutt IKKE til å skulle få alt dette på plass igjen!

Fredag etter jobb ble to vegger malt.
Og jeg ser jo at det må ett strøk eller to til på veggene.
Når det er gjordt og er tørt, skal en masse rot flyttes over til disse to veggene, så jeg kan male de andre to.
Fargen kommer ikke så godt frem på dette bildet, men den er lyst grågrønn.

1maling

Andre strøk er nå tatt. Bare å vente på tørk, før møbler kan flyttes og de andre veggene males.

2 strøk er nå tatt på 3 vegger. Jeg hadde selvsagt ikke nok maling til andre strøket på siste vegg.
Men noen ting og tank er på vei inn igjen. Blir deilig å få alt på plass etterhvert. Men først må jeg få tak i mer maling.

Før og etter bilde
vegg

1 kommentar
    1. wow for en jobb..imponert.. både over gangmengden og over jobben.. blir stilig.. lekker farge da, synd den ikke kommer skikkelig frem på bildet..
      NÅ trenger du en strikkehvilepause eller to ja..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg