Strikkevenn og sjal

I kveld var det StrikkeKoseKveld her i heimen. Stor takk til Itzma og Lykketrollet som gjør disse kveldene så koselige!!
Strikka fikk vi også gjordt! 

Jeg fikk også SV gaven min for oktober og den var skikkelig flott!

Den kom i denne kule, blå esken (har jeg nevnt at jeg liker blått??).

blapakke

Og her er inneholdet!!!

svgaveokt

Som dere ser er det masse godis både for magen og øyne her. Så her skal det strikkes vest!

Er det noen som vet hva dette er?

dingz

Jeg har blitt fortalt at det er en dingz.  :O) Jeg fikk også vite hva den skal brukes til, men nå kan dere gjette.

Kjempetakk til Lykketrollet for den råflotte gaven!!!!!!

Må bare bevise at jeg er i gang med Levina-sjalet også.

sjal1

Det er ikke akkurat langt, men det er i det minste en start……….

Tusan takk for alle de flotte plantene jeg fikk Itzma!

I dag fikk jeg også HV-pakke!

bodenhv

Jeg må bare takke og bukke for denne flotte pakka også!!
Jeg gelder meg til å sette i gang både med garn og oppskrifter!

5 kommentarer
    1. Bra gaven falt i smak.. og tusen takk for en (som vanlig) kjempekoselig strikkekveld…

      Jeg vet hva dingzen er, men jeg får kanskje ikke lov å gjette.. hehe

      Nydelig BLÅ farge på Levinasjalet, gleder meg til å se det ferdig..

    2. Jeg kosa meg så hos deg i går Rubia og fikk ikke lagt meg før sent fordi jeg følte meg så glad:0) Du og Lykketrollet er bare The Best:0)

    3. Heisann, så fine gaver. Du har da garn nok!!
      Den dingzen har noe med spiselig å gjøre, tror jeg. Det ser ut som om den ligger på en sjokoladekake.
      Jeg vet du liker blå, men du er da superflott i rødt også!!!!
      Nå ble kjolen min ferdig, men den gikk ikke til meg. Så nå har jeg en tunika på pinnene. Og du er vel snart ferdig med din kjole/tunika også??? Mulig jeg må herme, men min blir ikke i blått.
      Ha en fin dag, og snart helg igjen…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg