LavoStrikkeKoseKveld

I går kveld dro vi (en gjeng gale damer) ut i Bamble-skauen. Hva vi skulle der, lurer du sikkert på??
Vi skulle strikke vel!! Jeg sa jo vi var gale!

Før vi fikk dra ut til lavoen, ble bilen gjennomsøkt av narko-hund.

narkohund

Itzma klar for action!

sissel1

Tidligere på kvelden hadde bakkemannskapet (Ivar) gjordt en strålende jobb med å tenne bål i lavoen, tenne masse lys og i det store og hele gjøre det koselig for oss.

Her demonstrere han hvordan man koker kaffe i en lavo. Opplæring er viktig!

ivardemo

Det var mørkt når vi kom.

lavoute

På vei inn.

lavo

Inne i lavoen brant bålet, og det var skikkelig trolsk og koselig.

baal

Vi hadde tatt med oss en skikkelig bra 3-retters middag.
Den besto av ostepop, gulrotkake og sjokolade. Kunne ikke bli bedre!
Drikke til maten var kakao, kaffe og brus. Alt med flotte årganger!

proviant

Selvsagt hadde vi med stikketøy! Selv om mørkt garn og mørke pinner ikke er det aller beste i dårlig lys.
….og innimellom var det tåke der inne også.
Men vi fikk da strikket litt, noen ganger med hjelp av lommelykt!

taake
lenstr

Men vi kosa oss uansett!!  Skååål!

sylka
sissskå

Vi skravla og diskuterte, og løste alle verdensproblemene.

sisssyl

jorunn

balrun

lts

Utpå kvelden måtte vi slappe av litt også.  :O)

meg

slappe

En STOR takk til Itzma og Ivar som fikk i gang dette råkoselige treffet!
Takk til dere som kom og gjorde kvelden så trivelig!
Jeg håper virkelig at vi kan gjenta dette!!!

5 kommentarer
    1. Heh hee fant ut at det hadde vørti noen små”mus” på
      pc`n min.. så det er jeg som har lagt inn over og.. hehehe…

      Ja takk til fotografen og.. og vi kose oss masse ..og ja tror nesten alle verdensproblemene ble løst.. så godt som.. og fler egentlig..

    2. Jeg blir nesten satt ut av å se på alle de flotte bildene…ønsker meg tilbake med en gang. Kan ikke huske at jeg har kosa meg så masse noen gang.
      Tusen takk for en megakjempedeiliggod kveld.

    3. Jeg svarer på spørsmålet ditt her: Sulka har en SORT farge med litt blått i……….! Du må gjerne komme ned å se på fargekartet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg