En ny helg er snart over

Jeg starter med pulsevarmer-alongen.

Først fant jeg noe garn jeg håpet passet….
hacho

Det ble Hacho.

Så la jeg opp og begynte å strikke….
pulse2

….og strikke….

pulse3

Og til slutt fikk jeg ferdig en av pulsevarmerne. Den er god å ha på og mønsteret er skikkelig flott.
Men det kommer nok ikke så godt frem på flerfarget garn som på ensfarget.
Så det er fare for at det blir laget ett par til når disse er ferdige.

pulsecafe

Naboen på campingen fikk i går satt opp "hytta" si. Folka kom 5 timer for seint!!!!
Men de fikk den nå opp da.

ingar

I tillegg til å strikke videre på ett par småting, strikket jeg også en klut.

klutspok

Ser dere spøkelset?

Og en deilig hals i babyalpakka.

halsorange

5 kommentarer
    1. wow , du har vært produktiv.. stilie pulsvanter, og nydelig hals.. og kult spøøøøøøøøøøøøøøøøkheeeeeeeeeeeelseeeeee.. hehe..

      Kul hytte da, men did de get ferdig?

    2. ….vet ikke om jeg har den fargen inne nå. Tror jeg solgte resten til en kunde i dag. For nå plutselig skal ALLE ha Hacho igjen. men jeg slenger på en bestilling om du mangler noe…….

      har du hatt noen morsomme opplevelser med navnet ditt? se i bloggen min…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg