WIP/UFO – oppdatering

Forrige helg sa jeg til meg selv at jeg ikke fikk lov (av meg) til å begynne på noen nye prosjekter.
Så det ble bare med gamle UFO'er opp i vogna og noen av dem har gått over til status som WIP i steden.

Føst ble ett halvferdig skjerf i Fabel rekt opp, og er nå i ferd med å bli ett babyteppe:

babyteppe

Deretter ble noen tråder etc. festet på denne babygenseren. Jeg skulle ha strikket halskanten også, men hadde klart å ta med feil pinner!! Når det er gjordt, skal den over til noen som er flinkere til å montere enn det jeg er!

babygenser

Og sist, men ikke minst …… genseren min. Den har nå fått ferdig bol og to armer.
Så var det bare resten da……

genserrod

Det ligger selvsagt noen flere UFO'er og lurer i hjørnene. Men de skal få være UFO'er en stund til.
Nå får jeg konsentrere meg om disse. Hvis jeg klarer det da.

4 kommentarer
    1. Du er jammen flittig med de ufoene, Rubia. Og det blå garnet…er det det jeg tror det er? Til deg selv?
      Jeg er snart ferdig med jakka mi i rød lammeull….men jeg er Kanskje litt tom for garn. Håper det holder……..
      Men , København neste……Vi snakkes!!

    2. Stilig.. nydelig genser , gleder meg til å se babyjakken ferdig.. .. Herlig babyteppe, nydelig farger.. imponert over farten din.

      Ha en fin helg.

    3. Tusen takk for koselige hilsener i bloggen min og tusen takk for sist, var så koselig atte. Gleder meg allerede til tirsdag.
      Du er flittig med pinnene ser jeg, jommen er du flink. Den røde genseren er jeg litt misunnelig på, har falt pladask for den jeg altså.
      Ha en fin uke som kommer vennen.
      Stor klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg