Hett

Da var en skikkelig het helg over. Det var nesten litt for varmt. Det synes i allefall enkelte deler av kroppen min, som ble skikkelig solbrent på lørdag. I dag har jeg stort sett holdt meg i skyggen. Kjelleren her hjemme er skikkelig god å ha nå. Det synes både 2 og 4-beinte.

Jeg fikk strikket ett par sokker i helgen. Jeg begynte på ett par ting til, men de ramler ikke inn her før de er ferdige.

sokker

Det var nesten for varm til å strikke. Men bare nesten.  :O)

Det ble masse bading på guttane mine da. Vi måtte jo holde temperaturen dems nede.
De andre på plassen målte alt fra 16 til 25 oC i vannet. Litt variabelt for å si det sånn……

gutta

fc

frodo

Frodo bare elsker å bade nå og digger å hente pinner. Han som bare sto å bjeffa litt redd til bølgene når han var liten.
Men på lørdag fylte han 3 år, så da er han jo stor….og tøff????…..

Jeg fikk en flott pakke i posten på fredag!!! Det var fra min StrikkeVenn på Strikkepinnen.com for juni mnd.
Jeg fikk ett spennende garn jeg ikke har testet før, så nå må jeg surfe litt rundt å finne noe fint jeg kan strikke av det.
Dessuten var det deilig kakao (til regndager) og iste (til varme dager) i pakken!
Mange, tusen takk til min SV!!!! Dette var midt i blinken!

svjuni

2 kommentarer
    1. Deilig vær som nå er over for en stund, men det kommer nok tilbake igjen, det er jeg sikker på!
      Nå har vi fått innnostebarngarn. Ville bare nevne det…… God sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg