Helg!

Da var det søndag kveld igjen. Synes disse helgene bare fyker avsted.
Hvorfor må klokka gå så mye fortere fra fredag 1600 til mandag 0800 enn ellers i uka?

Jeg har fått ferdig noen småting da.
Jeg har tovet vottene
tovavotter

Strikket vesken fra Mysteriestrikk på Strikkepinnen.
Den er egentlig finere i flerfarget garn, men nå hadde jeg dette garnet liggende da.
Kall det garnslanking.
veske

Strikket en hals i egenfarget garn.
hals2

Og en i Mirasol Chirapa.
hals

UFO'ene jeg skulle rydde opp i og fortsette på ligger fortsatt der de var før helgen.
Ble helt satt ut mange timer i dag p.g.a. migrene. Så vi får nå se hva jeg finner på neste helg.

2 kommentarer
    1. Uff da, håper migrenen har sluppet taket.. masse flott du har strikket.. har ikke tatt i en strikkepinne på mange dager jeg, men satser på å komme sterkere tilbake..

    2. Jammen får du gjort mange ting. Håper migrenen gikk fort over.
      jeg får ikke strikket noen ting for tiden. har rett og slett ikke tid……ja, bare handler , jeg vettu……se selv….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg