Hva blir dette da tro?

I dag hadde jeg en veldig hyggelig kveld sammen med Lykketrollet.
Først var det middag på Wok'en, dessert på kafe (kakao og kake (Tusen takk Lykketrollet)) og til slutt en dessert til.
Og heldigvis var ikke den til å spise, for på det tidspunktet holdt jeg på å sprekke. Og jeg tror ikke jeg var alene om det. :O)

Her er dessert nr. 2:
hvittgarn

Ser det litt kjedelig ut kanskje? Kan i grunnen være enig i det.
Men hvis jeg legger til disse da?

koolaid

Planen er å farge dette garnet selv. Det skal bli skikkelig artig å se hvordan det blir til slutt.
Og om vi treffer med hvilke farger vi setter sammen. For flerfarget MÅ det jo bare bli.
Hvis noen har testet dette før og har gode tips, er det bare å komme med dem!!

2 kommentarer
    1. Å vi har kost oss ja.. og bra siste desserten var isfarget men ikke spisbart.. hehe..

      Gleder meg masse til å testfarge. (sambo hadde ikke testsmaket )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg