Se min kjole

Nå har jeg lett etter en kjole til en konfirmasjon jeg skal i en god stund.
Jeg ville ikke ha noe jeg ikke kom til å bruke senere og heller ikke noe "vanlig".

I dag fant jeg denne….og slo til etterhvert.

kjole

Den er i stretch og sitter passe bra etter. Det vil si, jeg kan ikke spise noe som helst fra nå og frem til konfirmasjonen og heller ikke i konfirmasjonen. :O)
Neida, ikke fullt så ille. Nå gjelder det bare å finne rette tilbehøret.

Mannfolk har det mye enklere……trenger bare en dress.

3 kommentarer
    1. Å, så fin kjole! Rød og allting, blir nok kjempefin til deg, altså!!!Og ikke kan jeg friste med noen godsaker her heller…hi hi…..Jeg er jo i skikkelig bakeslag for tiden, vet du!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg