StrikkeVenn og HemmeligUvenn

Jeg har fått en skikkelig flott gave i posten……og en ikke fult så flott.

La oss begynne med den som ikke er fult så fin………
uvenn09
Dette skal vistnok være etterlevninger fra 80-tallet. Grøss og gru!
Den lille sjokoladen skulle være trøst. Jamme masse hår og akryl her.

Men jeg fikk en skikkelig flott StrikkeVenn-gave og den var en god trøst!
vennapril09
Kjempe takk! Dette var masse flott og kose seg med i påska!
Jeg har allerede vært inne på Ravelry og funnet oppskrifter til dette.
Skikkelig lekre lys, te og masser av digg! Jeg har ikke testet T’ika før, så dette blir skikkelig spennende!
Masser av takk og påskeklemmer!

4 kommentarer
    1. heisann
      Eh…det første bildet med garn var ikke helt…..kremt…..Men det andre bildet derimot, YES! Vi har kun 1 nøste TÌKA igjen, vi. Har hatt det, men solgt lite av det, derfor har det vært litt gjemt, kan du si…..host!
      Det kommer snart noe nytt sokkegarn nå…..
      Tok dere påsketuren på forskudd dere da? Så jo koselig ut……Vi skulle jo til Rauland nå i Påsken, men de hadde dobbeltbokket oss, og det var det! Vi har fått den nye bilen nå, så vi får heller ut å kjøre oss en tur istedet.
      God påske til dere!!

    2. Sier bare grøss til uvenn pakken du fikk,glad jeg ikke var med på det…tror sikkert det garnet brenner god om du skulle fryse i påska hihi.
      Men kanon fin sv pakke da…

    3. Tusen takk for besøk i bloggen min. Retrogarn. Tja. Har en del slikt selv også. Godt nedpakket i en svær dunk på loftet. Ønsker deg en riktig god påske,med masse strikking og kos.

    4. Hei igjen
      Løper bare innom deg, siden jeg står på farten til jobb…….. for å si at det nye sokkegarnet har kommet, 100% Merino, heeelt nydelig….og noe ble da med hjem i går, kremt!
      Da sees vi kanskje…?
      Ellers får dere ha en riktig fin påske i vogna!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg