Søndag med enda mer snø!

I går hadde vi runde 2 av bursdagsfeiringen til gubben i huset.
Vi hadde spekemat og litt digg og kake etterpå.

Det var gulrotkakemuffins (uten pynten her for den var ikke kommet i hus når bildet ble tatt):
muffinsgul

Og cappuccinokake:
cappo

Det ble masse fine presanger på jubilanten. Og jeg tror alle ble mette også.

I dag er det ett par som er trøtte.
Chico snorker som vanlig, men Frodo må liksom gjøre litt mer ut av det…..
frodosofa

Tidligere på dagen var jeg først innom Husfliden en tur.
Det jeg skulle ha var spelsau-garn. Skal strikke sokker av det som skal toves.
spelsau

Men av en eller annen grunn ramlet dette i posen min også??? Rart det der!
finull

knapper

mirsaol

Og så var jeg en liten tur innom Lykketrollet med en premie og litt garn som skulle byttes.
Her er det jeg fikk med meg hjem.
divgarn

regia

Jeg fikk også dette kule garnet og ett par nyyyydelig votter!!!!
votter

Masse tusen takk Lykketrollet!!!!!!

1 kommentar
    1. Heisann og takk for sist!
      Cappuchinokake!!!? Mmmmmm, den så rådeilig ut, og jeg må spørre pent om oppskriften!
      Har du forsøkt deg på “klumpfoten” nå? Sokkene må strikkes kjempedigre, og gubben lurer kanskje på hvilket troll du skal strikke til?
      Ha en fortsatt fin KVINNEDAG!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg