Snart helg!

Uka nærmer seg slutten og jeg med det slutten på over 8 år i VBD/Visma Retail.
Mandag tropper jeg opp hos 24SevenOffice. Det blir spennende og masse nytt å sette seg inn i.

Men før det….. en liten oppdatering fra helgen som var. Var jo første feiring av "gubben".
Her er litt flere av kakene…..
fromage
Nøttebunn med fromage med sherry, nøtter, ananas, rosiner og coctailbær.

sjoko
Denne kaken er det ikke mel i. Bare masse god sjokolade (+ litt egg etc. da).

vaff
Vafler måtte vi bare ha!

sukker
Sukkerbrød med vaniljekrem og ett lag sjokoladekrem. Masse sjokolade på toppen.
Og likør i kremen.

Mens jeg rota på kjøkkenet, var Frodo ute i snøen og kosa seg.
Chico lå inne ved peisen og snorka.
frodosno

I kveld fikk jeg ferdig vottene som skulle være i herrestørrelse og skulle vært julepresang.
De ble passe til meg og ikke en herre, så jeg beholder dem selv.   :O)
vottermeg
De er strikka i deilig Noro-garn. 50% ull, 30% angora og 20% silke.

4 kommentarer
    1. wow der var det kaker ja, du har jammen vært effektiv. Savnet gulrotkaka da. hihi..

      Greit med votter sjøl også, så kjempegode ut..

      Lykke til i ny jobb, må bli deilig å få normal arbeisvei igjen..

      Ha en ellers fortreffelig helg.

    2. Mmmm, mye godt. Men av alle ting fikk jeg lyst på vafler nå. Mammas vaffeljern lager også firkantete vafler med 4 hjerter…..*mimre*

      Fine votter, så bra at du fikk beholde dem selv da! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg