Søndagsoppdatering

I dag har jeg ENDELIG fått ferdig en UFO. Denne gangen er det Kiri-sjalet som er av pinnene.

kiri1

Det skal selvsagt vaskes og blokkes. Men det er ferdig strikket! YESS!!

Nå kan det hende jeg hiver meg over ett sjal til i plategarn. Blir spennende å se hvordan dette er å strikke med.

Ferdig blokka:
kiri11

Så har jeg fått ferdig ett par blånissevotter.
blaanissevotter2
De skal veldig snart i vaskemaskina for toving.

Har bakt kake i dag. Skal bli med på jobb i morgen.
Det er gulrotkake med rosiner, valnøtter og nonstop. Kos dere…
gulrotkake

Ha en deilig søndag i snøen!

11 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med dag. Lekkert sjal, da. Jeg må også få noen slike blå votter på pinnene, har en liten fadderunge som har lagt inn ett ønske 🙂 Ha en fin dag

    2. Så vakkert sjalet ble !
      Å den kaka….ikke noe bra syn for meg som tok fram Grete Roede boka her om dagen, men jeg vedder på at den er nydelig 😉

    3. Mmmmm..kake, jeg som elsker kaker!!! jeg levde en gang på kake og gikk ned flere kg, det er sant!!
      Så flott kiri-sjal. Det skal jeg også strikke en dag, og Flower Basket, og alle de andre sjalsoppskriftene jeg har her hjemme……..
      I morgen skal jeg på jobb igjen, og da skal kameraet være med. ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg