Litt av hvert

Tid for litt oppdateringer…

Først kommer denne litt snodige påskeharen hoppende. Var sikker på at jeg hadde noen kule øyne til den liggende, men jeg tok dessverre feil. Så påskeharen må få skikkelige øyne i helgen tror jeg. Men den har i det minste fått på skjerfet. Må jo det så kaldt det er nå om dagen……

paaskehare

Jeg fikk ferdig vottene til babysettet her om dagen også:
babysettvotter

Den ene lua i mysteriestrikk-alongen på Strikkepinnen.com er klar:
blbabylue

Alle rundt meg har vært så flinke til å bake om dagen, så jeg kunne ikke være noe dårligere og laget sjokolade- og sitronmuffins. De forsvant fort!
muffins

….tilbake til strikketøyet!

2 kommentarer
    1. Ja, du har vært produktiv til tusen og de muffinsane så skikkelig gode ut(jeg er ikke flink til å bake muffins) Påskeharen gikk rett i hjertet mitt..skikkelig nydelig ble han…heter han Hansemann eller??? :0)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg