En UFO er endelig ferdig!!

YESS!!!! JIPPIII!! Fikk en UFO ferdig i dag! DET var godt det!

Her er det:
shsjal
Sjal med frynser på. Tror det tok lengre tid å få på frynsene enn å strikke det.  :O)

Innimellom måtte jeg bare teste en sokkeoppskrift Lene tipset meg om.
Men jeg droppet "pusen" Lene.  :O)
sokkmsloy
Kan love dere at disse er deilige! De er strikket i BabySilk og Faerytale.
Oppskriften finner dere her:
http://www.dustorealpakka.com/maanedens_oppskrift_januar_2009.shtml

*mumle*….så var det å komme seg videre på en annen UFO da……..

2 kommentarer
    1. Så lekre sokker, med verdens beste garn, ikke sant?
      Sjalet ble flott. Men jeg er ikke glad i frynser(heldigvis) så jeg bruker aldri tid til å ta det på. men nå vet jeg jo hvem jeg kan spørre hvis det problemet dukker opp….hi hi….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg