En regnfull dag….

I dag har det vært ett skikkelig høstvær og jeg bare elsker det! Og dagen ble enda bedre av det som ventet på meg når jeg kom hjem.

Først var det ett par nøstebarn til Sissel som sammen med noen andre er "takk for masse deilig Alfa"-nøster.
sisselgarn

Og så var det noen nye typer fra Mirasol. Vel, de er i allefall nye for meg.
Det flerfargede heter Chirapa og er 100% håndfarget merino.
Det andre heter Qina og er 80% baby alpakka og 20% bambus.
nymirasol
Jeg bestilte ikke så mange denne gangen, for jeg måtte jo se om de består kose-klemme-testen først.
Og det gjør de!

Har også fått ferdig ett skjerf i Iris. Tok sin tid før jeg fikk på de frynsene ja….
irissjkerf

2 kommentarer
    1. Hæ? Har jeg gått glipp av noen nye Alpakka-garn eller? Jeg vet det er flere typer, og ikke alle er å få tak i her i norge! De så skikkelig herlige ut, og du må nesten ta de med ned til meg på jobb, så jeg får kjenne på de, men jeg har tatt helgefri, så vent med det til uka, hi hi…..
      Og fargene, wow, herlige! God helg, Solveig!

    2. Å sukk.. så nydelig garn.. *smelt*

      Takk for hyggelig kveld i går, så kos at dere kunne komme, og tusen takk for gaven.. den ligger klar til kos i kurven… 🙂 takk for link, den luen har jeg ikke strikket..
      så den må jeg prøve..

      Håper du får en herlig helg med masse strikk og kos..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg