Skal ikke kjøpe garn….skal ikke kjøpe garn….

Nei, jeg skulle i grunnen ikke kjøpe noe garn. Men den holdt ikke i dag.
Jeg skulle bare ha 1 nøste eskimo for å gjøre ferdig en hals, men de hadde ikke garnet jeg skulle ha.
Så på butikk nr 1, ble det noen nøster Iris. På butikk nr. 2 ble 8 andre nøstebarn med meg hjem. På butikk nr. 3 (Husfliden) ble først 2 nøster med hjem. Jeg kom meg hjem og begynte å strikke og fant ut at jeg kom til å få for lite garn. Så jeg heiv meg i bilen og sikret meg 5 små til og noen perler.
Så langt er dette skjerfet ferdig. Skal lage en lue til det også.

lillaskjerf

Garnet som er fra Mirasol og heter Sulka. ANBEFALES!!

Fredag kveld var jeg og mine firbente hjemme alene. Da fikk jeg endelig ferdig ett babyteppe av tyrkia-garn til.
brunhvitteppe

Og så strikka jeg dette hårete skjerfet Også av fangsten fra tyrkia.
harskjerf
Den hårete saken under skjerfet, er en veldig sliten Frodo.

2 kommentarer
    1. Hallo! Tenk 2 besøk på en og samme dag, og du hadde vært i 2 garnbutikker før du kom til meg. ikke verst! Så fint skjerfet ditt ble. jeg strikker et skjerf i Hacho…i knallorange, det du ikke synes så om, he he…..kjøpte med meg litt godsaker for helgen, jeg også, bla Sulka i samme farge som deg. Herma ikke, det var allerede lagt av, hi hi….
      Så tøfft det teppet ble, uansett ekkelt garn eller ei. Mønstret seg så fint, synes jeg. Og Frodo så jo nusseli ut, der han lå, med puseskjerfet sitt!!!
      Vi snakkes.

    2. Du så lekkert det babyteppet ble, herregud, ser jo ut som et maleri jo. Digger det garnet da. Og den ulldotten som ligger på gulvet, går det ann å strikke av det hiihii, skjønne gutten det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg