Regnværs-strikk

Ferie er helt nydelig og ha. Men det hadde vært skikkelig digg med litt oppholdsvær da!
Nå har vi hatt nesten 2 uker med regn. Og vi som skulle kose oss med turer på fjellet. Plukke tyttebær og blåbær til familien og jobbe litt ute. Men det gir i det minste litt tid til strikking.

akryltepp
Dette babyteppet er strikket av noe av akrylgarnet min sambo kjøpte i Tyrkia.

blaluesp
Lue strikket i merino-garn. Fant en oppskrift på Ravelry jeg bare måtte teste.

blaavott
Blånissevotter før toving. Skal bli julegave.

bnvott1
Votter strikket i Trollgarn etter blånissevott-mønsteret.

noro1
En av to luer strikket i Noro Silver Thaw.

noro2
Dette er den andre.

rosababy
Rosa babyteppe i merino.

skalle
Første forsøk på å strikke lue med mønster. Har fått noen tips av min svigerinne jeg skal bruke neste gang.
Men jeg håper denne er god nok til en julegave.

sokkerjulk
To nye sokker til julekalenderen min. Nå har jeg 22!!!!

sokkermam
Sokker strikket til mamma til jul.

sokkermam2
Disse er også til mamma.

vinsmett
Smetteskjerf i merino. Julegave.

Har litt andre saker på gang også. Men de er ikke ferdige på en stund enda.
Kjøpte ett nytt Viking-garn i dag også. Og setter vel i gang med noe der i kveld.

Jeg har også fått ett bidrag til barnehjemsbarna.
Dette flotte sjalet!  Mange takk!!
sjalbhb

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg