World Yarn Swap

Første gang er jeg med i WYS på Ravelry. Fikk pakke fra italia.

wys

God sjokolade, maskemarkører, deilig merinogarn og italienske strikkeoppskrifter. Kommer til å slite litt med dem tror jeg.

Må nesten fortelle om min kjæres forsøk på å shoppe garn til meg også.
Han tok med jentungen på en ukes tur til Tyrkia og jeg ba ham kjøpe garn til meg. Men eneste instruks IKKE AKRYL!!!!
Og hva fikk jeg? 3 bæreposer med 100% akrylgarn. Og endel pelsgarn, som jeg heller ikke er overvettes glad i. Vel, vel. Var da tross alt 20% ull i 4 av nøstene. LOL!! Fargene var ikke så ille. Så jeg får mekke noen babytepper eller noe av dem. Neste gang skal jeg be ham om IKKE å kjøpe ull tror jeg.

3 kommentarer
    1. Heisann.
      Du står virkelig på i sommer, ser jeg….til julegaver!!! det er noen som er flinke…..
      He he..3 poser med syntetgarn!!!!! Ja ja, han tenkte nå iallefall på deg, da. Men de som ikke driver med garn, skjønner ikke forskjellen. men det er tanken som teller, ikke sant?
      Da ses vi vel kanskje snart igjen? jeg begynner på jobb igjen på tirsdag. Stikk gjerne innom.

    2. Hihi…typisk mann… Men…det er vel kanskje tanken som tel,- han prøvde i allefall. 🙂 Mykje flott i bloggen din og takk for koseleg helsing i min. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg