Summertime!!

Vel, ikke lenge til høsten kanskje, men vi får nyte det som er igjen av sommeren.

Jeg er uansett i full gang med julegaver og strikket tøfler til min bestemor i Viking natur.
Noen burde nevnt for meg at dette garnet tover noe inn i …………!!
Tovet de alene på 40oC. Og nå er de er nå passe til en 5-åring eller noe. Sukk! Bare å begynne på nytt.
Godt de er kjappe å strikke sier nå jeg.
Håper en liten tass vil synes de er kule på messa i år.

tofler

Jeg har kommet meg litt videre på Kiri-sjalet mitt også.
kiri2

En julegave er i allefall på plass, denne lua i Alfa.
blm

De samme gjelder skjerf i Hacho, Mega Stoppino og Mille.
dsgul
hsblaa
sortskjerf

1 kommentar
    1. wow råkule tøfler, synd jeg har for små ben..

      Kiri sjal. wow det blir lekkert, har ikke turt å begynne på det jeg, ser så vrient ut..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg