Strikkevær??

Det har jo vært skikkelig varmt de siste dagene, men man kan da strikke i varmen også vel?

Jeg har fått ferdig ett vognteppe som skal være en gave. Mønsteret kommer ikke skikkelig frem her, men det ble tøft. Mulig det blir flere av disse etterhvert. Det er strikket i California.
vognteppe

Så har jeg fått ferdig 3 skjerf. To er julegaver og ett skal med opp på julemesse i Seljord:

rodtskjerf
blttskjerf
dsskjerf5

Har også strikket mitt første par votter i Alfa. Også dette blir julegaver:

brunvott

Og så har det blitt 2 sokker (ikke spesielt fornøyd med den ene) og en vott til julekalenderen:

sokkvott

Så nå er jeg klar for en ny strikkeuke. Skal gjøre ferdig min første genser. En barnegenser.
Og så blir det kanskje mer skjerf og votter. Har en lue-oppskrift som skriker etter å bli strikket også.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg