Lene-garn

Har endelig klart å begynne på ett hespe av de deilige garnet Lene selger. Ble i første omgang en deilig barne-lue:
lue

Jeg har også testet ut ett nytt sokkemønster i Smart-garn:
rosahvitsokk
De er mitt bidrag i sokke-alongen på strikkepinnen.com. Sommer-sokkene.

Har forsøkt meg på sokker med 2-farge-mønster også. Er så langt bare en sokk for den skal brukes i julekalenderen jeg skal lage til gubben i år.
monstersokk

Og endelig fant jeg noe å bruke Noro-garnet mitt til også. Dette er en lue i Silver Thaw.
norolue
Den ser kanskje litt snodig ut, men den sitter utrolig godt på hodet. Blir å lage flere av denne ja.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg