Helg igjen…

Denne helgen skulle jeg gjøre ferdig 3 ting. Skjerf, sokker og babyteppe.
….vel, jeg fikk da noe ferdig i allefall……

Skjerfet mitt ble ferdig. Det er over 2 meter langt og tykt og godt også.
lillaskjerf

Jeg fikk noe nytt garn og oppskrift i posten, og da måtte jeg selvsagt teste det.
Det er Sirritogv fra Strikkelunden. Jeg kjøpte oppskrift på ett enkelt pannebånd og pulsevarmere.
Pannebåndet er ferdig. Månsteret synes ikke på dette bildet dessverre.
pb

Sokkene fikk jeg ferdig også.
blasokker

Så hadde jeg en UFO liggende som jeg rekte opp. Nå er det i ferd med å bli ett nydelig, bløtt og varmt skjerf.
rhskjerf

….og babyteppet…..vel….det kommer en helg til….gjør det ikke???  :o)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg