“HV” og HV

Ja, nå var det lenge siden siste oppdatering. Men en 4 ukers ferie uten PC er ikke så dumt.
P.g.a. ferien fikk jeg ikke vært med i HV for september på Hobbyboden, men min kjære svigerinne sendte meg en super HV-pakke allikevel.

image32
Det er så kos med sånne pakker i posten! Tusen takk!

Jeg fikk deriomt sneket meg med i HV på Hobbyforum, og her fikk jeg denne fine pakken:

image33
image34
Og jeg som nesten ikke eier en oppskrift. Må bare bli flinkere til å lese dem, men øvelse gjør vel mester til slutt.
Må jo finne på noe spennende med dette kule garnet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg